Årets önskelista!

Är väl kanske lite tidigt ute med att redan ha skrivit klart min önskelista till jul haha, men det var far min som så gärna ville ha den i tid så då tänkte jag att när jag ändå höll på kunde jag göra den coolare än en tråkig lista man skriver förhand. Detta året önskade jag mig inte ens i närheten av så mycket som jag brukar, men jag känner nästan att jag redan har de mesta jag som jag behöver, förutom en tatuering. Har längtat så sjukt länge nu efter att göra en men det kostar så mycket pengar ju! Har i alla fall planerat att göra tre stycken japanska tecken nedför ryggraden från nacken typ. Det får bli min första, sen har jag planerat en sleave eller vad det heter längs hela armen, och sen en drömfångare på hela sidan av revbenen. Kommer ju göra galet ont att göra så stora och dessutom bli väldigt dyrt så de får vänta! Men mina japanska tecken ska jag bannemej fixa så snart som möjligt! :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: