Q & A

Eftersom att min blogg inte är så särskilt personlig just nu tänkte jag lägga ut lite frågor och svar så ni får lära känna personen bakom skärmen lite bättre :) onödig jävla text men herregud, sånt får man bjuda på! 
 
Namn: Louise Madeleine Arwidmark
Piercingar: 6 stycken i öronen, tungan och naveln
Tatueringar: en G-klav bakom örat
Längd: 1.66
Skostorlek: 37
Hårfärg: Blond egentligen, men just nu röd/brun
Fräknar: bara på sommaren
Motto: never give up
 
 
Kär? yeees!
Önskar du att du bodde någon annan stans? aa att bo i typ LA eller miami hade ju inte varit helt fel
Tänker du på självmord? haha inte direkt
Använder du droger? Naaaj
Vad är du rädd för? äckliga sviniga killar, mörker, spindlar, ormar och att någon nära mig kommer försvinna
Gillar du att tvätta? Nej vafan, de är ju de jag har mamma till!
Gillar du berg och dalbanor? helt klart något av de bästa som finns
 
 
Senaste...
Låten du hörde: Jubel - Klingande
Personen du ringde? mami
Personen som ringde dig? Carro
TV-program du såg? Family guy
 
 
För eller emot...
Långdistansförhållanden? Emot, de där suger totalt :)
Utnyttja någon? emot
Självmord? emot
Ungdomar som röker? haha eftersom att jag själv röker så varken eller
Förhållanden? för
 
 
Favorit...
Låt: Alone together - fall out boy
Sak att göra: Dansa, festa, vara med vännerna/pojkvännen, fota eller spela teater. gillar att klä ut mig med hahaha
Sport: innebandy, volleyboll, frisbee eller dansa, om de nu räknas som sport
Outfit: tajta jeans och någon stor tröja, halsduk och uppsatt hår
Film: the departed, con air eller titanic haha
 
 
Har du någonsin...
Gråtit över en flicka? yee
Ljugit för någon? jepp
Varit i slagsmål? ja
Blivit arresterad? nope
Träffat någon från internet IRL? haha ja tyvärr
 
 
Antal...
Hjärtan brustet på grund av dig? för många antagligen
Du kysst? ingen aning
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? några stycken, men har gått i 3 olika grundskolor och flyttat flera gånger så de har blivit svårt att hålla kontakten när jag bor så långt bort
Gånger ditt namn varit med i tidningen? några gånger bara, typ 2-3 intervjuer, sen var det ett stort reportage om min skola, och sen i någon dödsannons och sen när jag fyllt år massa gånger
 
 
Senaste...
Boken du läste? Da vinci koden 
Personen du fick e-mail av? ABC gruppen tror jag (student grej)
Personen du fick sms av? Carro
Gången hela din familj åt middag tillsammans? De var nog senast på jul när jag var 5, om ens då
Vad har du gjort idag? shoppat och sen firat farfar
Var det kul? helt ok
Brukar du svära mycket? haha för mycket
När stiger du upp på morgonen? beror på om de är skola eller inte, så allt mellan 6-14
Vad är du allergisk mot? för jävla mycket grejer alltså.. många sorters djur, oäkta silver i örhängen, clementiner, kiwi, färsk ananas, många olika sorters träd, vissa salvor, pencillin, myggor, getingar, damm, kvalster och nu orkar jag inte fortsätta haha
Använder du hårspray? bara när jag lockat håret
Kan du stå på händer? yes
 
 
Håkan Hellström eller The Ark? hååååkaaaan
Salt eller socker? salt
Är du glad nu? hyfsat
Var du glad igår? jadå, firade jul med pappas sida och sen var jag ute och festa
Vad dansar du helst till? houseee
 
 
 
Stockholm är... ? så jävla stort... men nice
Göteborg är... ? sjukt mysigt, mitt hem och typ bästa staden
Kan du sjunga? nä sjunger som en kratta ungefär
Land du vill besöka? thailand, hawaii och olika ställen i usa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: