Kvällsunderhållning

Helloooo!
 
Nu har jag varit borta allt för länge igen, riktigt dålig stil känner jag. Kan inte direkt lova att jag kommer att bättra mig heller, även om jag väldigt gärna vill de och få igång bloggen på riktigt igen. Glömmer hela tiden av den och när jag väl kommer på det har jag alltid något bättre att göra. Är inte hemma så ofta längre, och när jag väl använder datorn har jag ingen lust att sätta mig och skriva eller uppdatera för då är det oftast någon annan runt mig. Nog om de.
 
Just nu har jag en riktigt grym känsla i hela kroppen, har precis gjort klart en engelska uppgift som behövdes för att jag skulle ha en giltig gymnasie examen, och nu är den gjord! känns facking as bra. Har en ny tatuering på underarmen som är galet snygg. Har världens bästa pojkvän och vänner som gör livet så jävla mycket bättre. Att flytta till Göteborg var det absolut bästa beslutet jag någonsin gjort! Och för dem som inte känner mig så kan jag berätta att jag har flyttat runt en hel del ända sen jag var liten, har bott i Halmstad, Småland och Varberg på flera olika ställen. Räknade ut för ett tag sen att jag flyttat 11 gånger under mina snart 19 år. Bra jobbat ändå. Men de senaste 11 åren har jag bott i lilla Varberg innan jag samlade vuxenpoäng och flyttade helt ensam upp till Göteborg, och utan att känna en enda jävel här uppe så började jag gymnasiet och efter de har jag det bättre än nånsin! Det är en så grym känsla av att känna sig självständig, att ta hand om sig själv, ta hand om en lägenhet och allt annat. Och till våren är det äntligen min tur att ta studenten! För det är ju något man längtat lagom mycket efter, och nu är det min tur! 
 
Tanken var att detta skulle bli ett kort litet inlägg om lite som hänt de senaste, men riktigt så blev det ju inte haha. 
Vet att det ser riktigt snyggt ut med plast runt tatueringen, men den är gjord igår och plasten måste sitta där i 2 dagar till. När den är läkt och ser bra ut ska jag lägga upp en riktigt bra bild på den, för den är riktigt fet om jag får säga det själv ;) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: